Kreativní poradenství

Cestou na dnešní OpenCoffee mě napadlo, že bych přebytek nápadů nemusel tlumit, ale mohl nějak využít. Obvykle vnímám nápady jako něco rušivého, protože mysl je rychlejší než hmota. Vymyslet něco nového trvá někdy vteřiny, realizace však obvykle zabere měsíce a roky.

Z tohoto důvodu se snažím ubránit rozvíjení myšlenek nevhodným směrem. Soustřeďuji se poslední dobou na pořadatele kurzů a seminářů a tam směřuji svou energii a kreativitu. Ne vždy se však ubráním a občas mě napadne něco mimo oblast mého zájmu. Abych to v sobě úplně nedusil, začal jsem nápady volně zveřejňovat na svém blogu, např.:

  1. Nápad na internetový projekt - veřejný seznam neodebraných dobírek
  2. Nápad na internetový projekt - parkovací místa v Praze
  3. Nápad: testování rychlosti web hostingu 2.0
  4. Dva nápady kolem e-shopů a GTD
  5. Napad na internetovy projekt - nezavazna seznamka na par hodin

Ne všechny z nich jsou použitelné a vždy se najdou kritické odezvy, ale to je u nápadů a nových věcí normální. Dnes jsem si řekl, že mě docela baví jen tak se bavit o nových nápadech a rozebírat možnosti. Uvědomuji si, že mnoho lidí, firem a organizací může být spíše v opačné situaci. Potřebují nové nápady, nové pohledy a kreativní energii. Obzvlášť silná je ta potřeba v začátcích všech nových projektů.

Mám rád komunikaci a tvořivost, proto jsem neváhal a zveřejnil dnes nabídku účasti na kreativním procesu na svých stránkách. Pojmenoval jsem to "Kreativní poradenství" a do toho balíčku jsem přibalil
  • svou bohatou zkušenost s internetem a mnoha zákazníky z různých odvětví
  • své know-how internetového marketingu
  • zkušenost se sociálními sítěmi
  • business vzdělání Business Growth System od Rich Schefren a jeho Strategic Profits
Nebraním se spolupráci v jakémkoliv oboru, avšak nejefektivnější zřejmě bude oblast vývoje internetových projektů.

Uvidíme, zda se někdo ozve. Aspoň už to nemusím nosit v hlavě a přemýšlet nad tím. Nic neočekávám, chápu, že nabízená služba a forma nabídky jsou nezvyklé.

Žádné komentáře: